اخبار, تکنولوژی و کالای دیجیتال

ایردراپ DOGS فردا لیست میشود! +قیمت احتمالی

پروژه داگز (DOGS) یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین پروژه‌های ایردراپ در تلگرام است. که توانسته جامعه کاربران گسترده‌ای را به خود جذب کرده وچ اخیراً، تعداد کاربران این پروژه از ۴۹ میلیون نفر فراتر رفته است. که این میزان استقبال در نوع خود کم‌نظیر است. با توجه به این موفقیت، می‌توان پروژه داگز را یکی از موفق‌ترین پروژه‌های ایردراپ در این حوزه دانست.
احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید. یا در این ایردراپ شرکت کرده اید. و یا چیز هایی راجب ایردراپ جدید تلگرام شنیده اید.
گمانه زنی ها حاکی از ان است این ایردراپ, فردا یعنی 14 آگوست لیست میشود.
با ما همراه باشید.

اخرین اخبار از لیست شدن DOGS

شایعات اخیر حاکی از آن است که توکن داگز (DOGS) قرار است به‌زودی در سه صرافی معتبر متمرکز، شامل کو‌کوین (KuCoin)، بای‌بیت (ByBit)، و گیت.آی‌او (Gate.io) لیست شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده.شده. این رویداد قرار است در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) و در ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت تهران به وقوع بپیوندد.
جالب توجه است. این تاریخ با سالگرد تأسیس پلتفرم پیام‌رسان محبوب تلگرام همزمان است. این همزمانی احتمال لیست شدن توکن داگز (DOGS) .را افزایش می‌دهد.

واکنش تیم DOGS چه بود؟

داگز (DOGS) در پست تلگرامی دیگری به کاربران هشدار داد که زمان کمی تا رویداد بزرگ باقی مانده است.
“فقط چند روز باقی مانده است!
زمان در حال اتمام است! دوستان خود را دعوت کنید. آن‌ها بابت این دعوت از شما سپاس‌گزار خواهند بود!”
پس از این پیام‌ها، شایعات درباره لیست شدن توکن داگز در صرافی‌ها همزمان با سالگرد تولد تلگرام، بیش از پیش قوت گرفت.
همچنین، توکن TON که مرتبط با پلتفرم پیام‌رسان تلگرام است. اخیراً در صرافی بایننس (Binance) لیست شده است. پروژه داگز نیز به این رویداد بی‌توجه نبوده و با اشاره به آن در پستی اعلام کرد:
“TON امروز در بایننس لیست شد!
این یک نقطه عطف بزرگ برای اکوسیستم TON خواهد بود و ما برای دیدن نتایج آن هیجان‌زده هستیم.”

قیمت احتمالی توکن DOGS

هنوز زود است بخواهیم در مورد قیمت نهایی توکن DOGS صحبت کنیم. و باید دید فشار خرید و فروش در هنگام لیست شدن به چه صورت است.
ولی اخیرا در توییتر وایرال شده. این ایردراپ با قیمت احتمالی 1 سنت لیست میگردد.و احتمالا خرید و فروش ان نیز با این قیمت شروع شود.
به هر حال برای نقد کردن این توکن باید یک روز دیگر منتظر ماند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *