تکنولوژی و کالای دیجیتال

بررسی مبدل ikos,کلید رجیستر نشدن ایفون 14 و 15

بسیاری از ما علاقه مند به خریدن پرچمداران اپل, یعنی ایفون 14 و 15 هستیم.
ولی به دلیل رجیستر نشدن و مشکلات متعدد انتن دهی,معمولا یا قید خرید انها را میزنیم. و یا سراغ گزینه های گرانتری مثل ایفون 13 پرومکس میرویم.
ولی چه میشد اگر گچتی بود که این مشکل را حل میکرد؟
وتوس استور به این چه میشد اگر ها با ایکاس پاسخ میدهد.
همراهمان باشید.

ikos چیست؟

Ikos یک دستگاه سیم‌کارت‌خور بلوتوثی است. که به آن مبدل سیمکارت ikos نیز گفته می‌شود. و با این هدف طراحی شده که بتواند مشکلات رجیستری گوشی‌های آیفون 14 به بالا را برطرف کند.
دستگاه می‌تواند از طریق بلوتوث، آنتن‌دهی بالایی را به گوشی‌های آیفون بدهد.
از طرف دیگر برخی افراد تمایل دارند تا روابط خود را با کمک دو سیم‌کارت مدیریت کنند. اما استفاده هم‌زمان از دو گوشی برای آن‌ها کار دشواری خواهد بود. برای مثال برخی افراد یک سیم‌کارت برای روابط خانوادگی خود و سیم‌کارت دیگری را برای روابط کاری و مدیریت آن‌ها اختصاص می‌دهند. مبدل سیمکارت ikos نیز به‌عنوان یک دستگاه دو سیم کارت‌کننده مورداستفاده قرار می‌گیرد. بدون این‌که نیازی به خرید گوشی دوم باشد. این مبدل اجازه می‌دهد تا گوشی‌های آیفون دو سیم کارته شوند.

ایرادات دستگاه ikos

از جمله موارد ناکارآمدی دستگاه ریموت ikos برای رجیستری آیفون می‌توان به از دست رفتن آنتن آن بعد از یک ماه اشاره کرد. برای برخی کاربران، این دستگاه تنها یک ماه کار می‌کند و بعد از این مدت دیگر قادر به ارائه خدمات نیست. این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از کاربران به‌خصوص در ایران میشود.
دیگر مشکلاتی که برای مبدل ikos وجود دارد این است که همواره در حین کار کردن باید بلوتوث دستگاه روشن باشد. و از این رو همیشه باید آن را نزدیک گوشی همراه خود نگه دارید. قطع و وصل شدن مدام دستگاه و عدم بهره‌مندی کاربران از اینترنت، از دیگر مواردی است که نشان از ناکارآمدی دستگاه ریموت ikos برای رجیستری آیفون دارد.
البته برای برخی از کاربران، این دستگاه در کمال تعجب توانسته عملکردی عالی از خود نشان دهد.

اگر شما هم از ایفون 14 و 15 استفاده میکنید. و با مشکل پریدن انتن دهی و عدم رجیستری مواجه اید, ایکاس میتواند گزینه ای ایده ال برایتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *