تکنولوژی و کالای دیجیتال, راهنمای خرید گوشی, نقد و بررسی

بررسی موبایل های ورتو, انتخاب میلیاردرها

حتما تا به حال نام موبایل های ورتو به گوشتان خورده. برندی که تخصص ان فروش به افرادی است که ایفون 13 پرومکس برای انها به هیچ عنوان موبایل گرانی به حساب نمی اید!
اگر طرفدار استفاده از برند های لوکس هستید, ورتو گزینه ای ایده ال گران برایتان است.
در این مقاله به بررسی برند ورتو و موبایل های ان میپردازیم.
مفتخریم با ما همراه باشید.

سر آغاز یک افسانه

ورتو تنها گوشی موبایل دست‌ساز دنیاست. برند ورتو (VERTU) در سال ۱۹۹۸ توسط شرکت نوکیا در کشور انگلستان معرفی و تاسیس شد. اساس کار این برند، تولید و فروش موبایل‌های لوکس و دست‌ساز با استفاده از مواد سازنده‌ی خاص است؛ شرکت ورتو در ساخت گوشی‌هایش از موادی مانند چرم طبیعی، یاقوت کبود و الماس بهره می‌برد و همین موضوع این گوشی‌ها را بسیار منحصر به فرد و ارزشمند می‌کند.
شرکت ورتو در ساخت گوشی‌هایش، زیبایی‌شناسی و طراحی خاص و ارزشمند را در اولویت قرار می‌دهد و پس از آن به کاربردی‌تر کردن آن‌ها می‌پردازد. این شرکت برای خاص و لوکس بودن گوشی‌های خود به شکل کاملاً دستی و بدون دخالت ماشین آلات به ساخت آن‌ها اقدام می‌کند.

بدنه گوشی‌های ورتو از تیتانیوم، طلا، نقره و فلزات گران‌بهای دیگر تشکیل شده. همچنین شرکت ورتو، با کمک هنرمندانی چیره‌دست، بر روی بدنه گوشی‌هایش از جواهراتی مانند الماس، یاقوت و طلا بهره می‌برد و همین موضوع لوکس بودن موبایل‌های ورتو را چندین برابر می‌کند.

طراحی موبایل های ورتو

جالب ترین بخش ساخت گوشی های ورتو، به طراحی آن باز می گردد که کاملا خاص و ویژه هستند.
در اصل طراحی این دسته از گوشی ها می باشد که باعث شده خاص جلوه کنند. عوامل مختلفی باعث خاص شدن این طراحی می شوند که می توان به گران قیمت بودن آن و طراحی به خصوصش اشاره کرد.
طراحی خاص این گوشی ها به صورتی است که در ساخت آن همانطور که ذکر شد الماس و نگین های گران قیمتی به کار برده شده است. که در هیچ گوشی دیگری این طراحی وجود ندارد. طراحی این گوشی باعث شده تا افراد پولدار و خاص پسند به دنبال آن ها باشند.

ساختار بدنه

به روی کناره های این گوشی، ریل های فلزی وجود دارد که از تیتانیوم ساخته شده اند. این ریل ها به گونه ای از گوشی محافظت می کنند. و از یک ساختار بسیار سخت بهره مند هستند.
این تیتانیوم در واقع همان ماده ای است که در ساخت موتور های جت به کار برده میشود. همچنین از یک تیتانیوم معمولی دو برابر مقاوم تر است. این گوشی با وجود ترکیبات فوق العاده ای که دارد، بسیار سبک است. چرا که قاب آن از جنس منیزیم ساخته شده است.
پس میتوان سبک بودن را از دلایل دیگر گرانی موبایل های این برند عنوان کرد.

بازار خرید موبایل های ورتو در ایران

اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که دنبال چیزی متفاوت و گران قیمت هستید. و دغدغه قیمت سرسام اور این موبایل ها را ندارید, حتما سری به محصولات ورتو بزنید.
برند ورتو در ایران نمایندگی ندارد. ولی بعضی فروشگاه ها هستند که این محصول را با قیمت هایی جذاب به فروش میرسانند.
لوکس بودن ارزشی است که ورتو به خوبی به موبایل های خود داده است. و برای تملک این ارزش, باید بهای گران ان را بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *