اخبار

خرید از وتوس استور با کیف پول تاپ

کیف پول تاپ

کیف پول تاپ

کیف پول تاپ نسخه دیجیتال کارت‌های بانکی شماست که پرداخت را برای شما راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند. از کیف پول دیجیتال تاپ در مراکز خرید، عوارضی‌ها، خدمات داخل اپلیکیشن تاپ ارسال وجه و … می‌توانید استفاده کنید.

کیف پول تاپ
کیف پول تاپ

چرا از کیف پول استفاده کنیم ؟

استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی، سرعت پرداخت، انتقال وجه و همچنین انجام اموری که نیاز به حضور فیزیکی در بانک را ندارد افزایش داده است. امروزه شیوه‌ی جدیدی به نام کیف پول دیجیتال به وجود آمده که باعث افزایش سرعت انتقال و پرداخت وجه شده است. تاپ این امکان را برای شما فراهم کرده تا از این شیوه‌ پرداخت استفاده کنید.

آیا میتونم از طریق اعتباری که در کیف پول تاپ دارم از وتوس استور خرید کنم؟

بله، در صورتی که از خدمات تاپ استفاده می کنید و دارای اعتبار در کیف پول خود می باشید می توانید در مرحله پرداخت مبلغ سفارش خود، درگاه کیف پول تاپ رو انتخاب و از اعتبار خود در تاپ استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی وتوس استور جهت تسهیل در خرید مشتریان خود سعی بر این دارد تا با ایجاد زیرساخت های لازم و همکاری با شرکت‌ها، بانک‌ها و سازمان‌ها شرایط خرید را برای مشتریان خود آسان‌تر کند.

اگر مبلغ کالایی که دارم از وتوس استور خریداری میکنم بیشتر از اعتبار کیف پولم در تاپ بود چیکار کنم؟

در صورتی که مبلغ اعتبار شما در کیف پول تاپ کمتر از مبلغ صورتحسابتان بود، می توانید مبلغ مابه‌التفاوت رو از طریق افزایش اعتبار کیف پول خود در وتوس استور پرداخت کنید.

آیا میتوانم کالایی رو که در وتوس استور موجود نیست خریداری کنم؟

بله. اگر کالای دیجیتالی مد نظر شماست که در وبسایت وتوس استور موجود نیست، می توانید با واحد مشتریان ما تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنید. در صورت امکان، محصول مورد نظر شما تامین خواهد شد.

خرید اقساطی گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *