تکنولوژی و کالای دیجیتال

نقد و بررسی بازی جذاب (fallen aces)+دانلود برای pc

fallen aces بازی

اگه روز سختی رو پشت سرگذاشتی و نیاز داری با یه بازی خودتو تخلیه کنی و مبارزه کنی این بازی واسه ی تو ساخته شده.

درباره بازی fallen aces

این بازی با ترکیب دو بعدی و سه بعدی که در خودش داره باعث خلق گیم پلی فوق العاده جذابی شده. شما تو این بازی میتونید هرچیزی که روی زمین میبینید از قابلمه تا کپسول آتش نشانی بردارید و به وسیله اون در بازی مبارزه کنید.

بازی fallen aces
مبارزه
بازی fallen aces

این بازی با جزئیاتی که داره دستمون رو باز گذاشته تا مراحل رو به سبک خودمون رد کنیم.

شما برای رسیدن به هدفتون باید از آتیش ها عبور کنید از در و دیوار بالا برید و تا میتونید با آدما مبارزه کنید.

این بازی دست شما را برای مبارزه باز گذاشته و هرجور که خودتون دوست دارید میتونید مبارزه کنید مثلا:وقتی یقه دشمنتون رو گرفتید و با شیشه ایستک بهش ضربه زدید میتونید از پنجره ساختمون به پایین پرتش کنید.

داستان بازی fallen aces

این بازی دردنیای تاریک و خشنی به نام grant city جریان دارد.داستان بازی حول قهرمانان خیابانی به نام aces جریان دارد که آن ها در تلاشند تا شهررا از فساد نجات دهند.این بازی با الهام از کمیک‌های دهه 40 و 50 میلادی، از گرافیک خاص و جذاب کارتونی بهره می‌برد و تجربه‌ای منحصر به فرد از دنیای جنایی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.در Fallen Aces، بازیکنان باید با ترکیبی از تیراندازی، مخفی‌کاری و مبارزات نزدیک، دشمنان خود را شکست داده و رازهای تاریک شهر را کشف کنند.

دشمن ها و چالش ها

در این بازی درهرمرحله با دشمن های جدیدی رو به رو می شوید که هر کدوم ازونا قابلیت خودشونو دارن و برای پشت سر گذاشتن هرکدوم ازونا با یه چالش جدید رو به رو میشید که این بازی رو خیلی جذاب تر میکنه.

مخفی کاری

تمام مراحل بازی به مبارزه ختم نمیشود و در بعضی مواقع هم باید با مخفی کاری پیش برید تا بتونید مراحل رو پشت سر بزارید.ویدیوی پایین بخشی از گیم پلی بازی رو نشون میده.

قسمتی از گیم پلی بازی جذاب fallen aces

مبارزات متنوع

تنوع در مبارزات جذابیت زیادی به این بازی بخشیده است همونطور که بالا تر اشاره کردم شما هرطور که خودتون دوست داشته باشید میتونید دشمنای خودتون رو از پا در بیارین.این ویدیو پایین درک این موضوع رو برای شما آسون تر میکنه.

دانلود بازی

این بازی فعلا برای ویندوز منتشرشده که شما میتوانید ازباکس زیر این بازی رو دانلود کنید.

اگه لپ تاپ یا سیستم برای اجرای این بازی ندارید میتونید از وتوس استور به صورت نقد و اقساط خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *