اخبار, تکنولوژی و کالای دیجیتال, نقد و بررسی

چیزی تا رونمایی از سامسونگ s24fe نمانده…

اگر خواهان موبایلی در رنج قیمتی میان رده هستید و از ان کارایی و ویژگی های یک پرچمدار انتظار دارید, سری fe گوشی های سامسونگ گزینه ای ایده آل برایتان است.
کمپانی کره‌ای سامسونگ بعد از گلکسی S21 FE و گلکسی S23 FE قصد دارد تا از گلکسی S24 FE رونمایی کند. اینطور که تیزرهای تبلیغاتی و رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند، کهکشانی جدید دنیای FE قرار است با بهره‌وری از هوش مصنوعی به دست ما برسد. که در نوع خود خبری فوق‌العاده است.
در ادامه به بررسی هر انچه از s24fe میدانیم میپردازیم.
با ما همراه باشید.

از مشخصات فنی چه میدانیم؟

اینطور که به نظر می‌رسد، گلکسی اس 24fe قرار است با تراشه اگزینوس 2400e راهی بازار شود. در ارتباط با رابط کاربری هم که انتظار داریم تا سامسونگ از One UI 6.1.1 استفاده کرده باشد.
گلکسی اس 24 اف ای به فریمی آلومینیومی مجهز شده که صفحه نمایش 6.7 اینچی آن را در بر می‌گیرد. این صفحه نمایش از رزولوشن FullHD+ پشتیبانی می‌کند. همچنین درمورد نرخ نوسازی هم باید به نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کنیم. در کنار تمام مشخصات درز پیدا کرده خوشبختانه درمورد میزان روشنایی صفحه نمایش هم اطلاعاتی گفته شده. که حاکی از 1900 نیت میاشد. سامسونگ برای محافظت از این صفحه نمایش از لایه محافظ Gorilla Glass Victus+ استفاده کرده است.

دوربین و باتری به ما چه میگوید؟

3 دوربین عمودی و همان طراحی همیشگی! دوربین اصلی این گوشی رزولوشنی برابر با 50 مگاپیکسل دارد. دوربین اولتراواید هم وضوحی 12 مگاپیکسلی دارد. اگر هم به دنبال دوربین با زوم 3 برابری هستید، دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو همان دوربینی است که در انتظارش هستید. دوربین سلفی این محصول جدید هم دوربینی 10 مگاپیکسلی خواهد بود.
برای بخش باتری هم سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4565 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است. که طبق ادعای سامسونگ می‌تواند نزدیک به 78 ساعت پخش موزیک داشته باشد. اگر هم زمان زیادی برای پخش فیلم و سریال می‌خواهید، باز هم گلکسی S24 FE با 29 ساعت پخش مکرر و روشن باقی ماندن می‌تواند بهترین عملکر ممکن از خود را به شما نشان دهد.
اعداد روی کاغذ به ما میگویند که با موبایلی طرف هستیم که به نسبت کیفیت, ارزش خرید بالایی دارد.

گلکسی s24fe چه زمانی عرضه خواهد شد؟

سامسونگ قصد دارد گلکسی S24 FE را در اکتبر (مهر-آبان 1403) و گلکسی A16 را در دسامبر (آذر-دی 1403) عرضه کند. این بازه زمانی مطابق زمان عرضه گلکسی S23 FE است که در 4 اکتبر سال گذشته وارد بازار شد. البته Galaxy S23 FE تا اوایل 2024 راه خودش را به اروپا باز نکرد. و باید دید که آیا S24 FE نیز عرضه مرحله‌ای خواهد داشت یا خیر.
همچنین گلکسی S24 FE احتمالاً دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو، Samsung DeX ،5G ،Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، NFC ،Samsung Pay و پورت USB Type-C است.
فعلا زود است تا در مورد مشخصات نهایی این موبایل کار آمد صحبت کنیم. خبر خوب این است که به محظ عرضه نهایی, این موبایل در مجموعه وتوس استور به صورت نقد و اقساط قابل خرید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *