آیفون قسطی – همه چیز درباره موبایل اقساط وتوس استور

بدون دیدگاه

خرید آیفون قسطی از  مجموعه وتوس

 وتوس استور نام مجموعه فروشگاه حضوری و آنلاین فروش نقد و اقساط کالای دیجیتال به ویژه آیفون قسطی ، با چندین شعبه در تهران ، کرج ، شهریار ، اندیشه و سنندج میباشد . که توانسته با ارایه راهکارهای اقساطی متنوع ، متناسب با شرایط مشتری ، طیف وسیعی از مشتریان را جهت خرید نقدی و اقساطی پوشش دهد . اقساط با چک و بدون چک ، با پیش پرداخت و بدون پیش پرداخت ، به صورت اقساط بلند مدت با کارمزد بانکی و لیزینگی پوشش دهد .

آیفون قسطی

وتوس استور – مرجع خرید اقساطی کالای دیجیتال و آیفون قسطی

تنوع خدمات:

فروش اقساطی با چک با کمترین پیش پرداخت ، فروش اقساطی به بازنشستگان تامین اجتماعی بدون چک و بدون پیش پرداخت تا سقف 80 میلیون ، فروش موبایل اقساط به شاغلین و بازنشستگان فرهنگی بدون چک تا سقف 100 میلیون ، فروش اقساطی با چک به بازنشستگان و شاغلان کشوری تا سقف 100 میلیون از جمله خدمات این مجموعه می باشد

پوشش جغرافیایی :

شرق و غرب تهران ، کرج ، شهریار ، اندیشه و سنندج  مناطقی هستند که وتوس استور در آن دارای شعبه حضوری می باشد . همچنین فروش آنلاین مجموعه دربرگیرنده سراسر کشور می باشد که در بازه زمانی 24 تا 48 ساعت کالا بدست مشتری خواهد رسید .

یکی از مزایای خرید از برندهایی نظیر وتوس ، امکان خرید اقساطی بصورت آنلاین و تحویل بصورت حضوری می باشد . چرا که دغدغه بسیاری از مشتریان ، صرف زمان در فروشگاه می باشد .از طرفی بسیاری از مشتریان نیاز دارند همزمان با تحویل کالا از خدمات آن بهره مند شوند . خدماتی نظیر راه اندازی ،  تهیه لوازم جانبی و … و همچنین اطیمنان از اصالت کالا ، خدماتیست که شما هنگام تحویل حضوری از آن بهره مند میشوید.

پیشنهاد میکنیم با مراجعه به سایت https://vetos-mobile.com  از طرحهای متنوع و قیمتهای برز کالا اطلاع حاصل نمایید

خرید شما برای ما ارزشمند است و پذیرای حضور گرم شما در این مجموعه هستیم .

موبایل اقساط


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *