بهترین هوش مصنوعی موبایلی

بدون دیدگاه

هوش مصنوعی OpenAI’s GPT-3

GPT-3 از OpenAI

یکی از بهترین هوش مصنوعی های رایگان میباشد. این سیستم مبتنی بر شبکه‌های عصبی ترانسفورمر است و قادر است به صورت خودکار متن هایی را به تنهایی تولید کند و به سوالات کاربران پاسخ دهد.

Microsoft’s Azure Cognitive Services

سرویس هوش مصنوعی Azure یکی از بهترین هوش مصنوعی های رایگان است که از مایکروسافت در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد تا بتوانند از قابلیت های هوش مصنوعی، از جمله بینش بصری، تشخیص چهره و سخن یا هوش عامل مکانیک استفاده کند.

IBM Watson

یکی از پرکاربردترین و  بهترین هوش مصنوعی های رایگان برای توسعه دهندگان است. این سیستم قدرتمند به شما امکان تشخیص گفتار، پردازش زبان طبیعی، تشخیص تصاویر و غیره را می‌دهد

Bing.AL

یک سازوکار جستجوی توسعه‌یافته براساس مدل یادگیری ماشینی مولد GPT-4 است. الگوریتم‌های این ماشین، مانند هر ماشین هوش مصنوعی دیگری، مجموعه‌ای بزرگ از داده‌ها را به‌عنوان منابع پاسخ‌های خود دریافت کرده و با‌ ترکیب و بهبود آنها به سوالات مطرح‌شده پاسخ می‌دهد.

ماشین AI مایکروسافت، به موتور جستجوی Bing‌ نیز متصل شده و درنتیجه از منابع اینترنتی به‌عنوان داده‌های اولیه‌ی خود استفاده می‌کند. هوش مصنوعی بینگ، درواقع یک زبان طبیعی AI (Natural Language AI) است. بنابراین کاربران می‌توانند به همان شیوه‌ای که انسان‌ها صحبت می‌کنند با آن ارتباط برقرار کرده و پاسخ‌هایی بسیار طبیعی دریافت کنند.

(Playground AI)

درپلتفرم پلی گرام می‌توانید هر تصویری که به ذهنتان می‌رسد را بسازید و ادیت کنید. یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد پلتفرم پلی‌گراند این میباشد که پس از ساخت عکس، می‌توانید قسمتی از تصویر را انتخاب کرده و آن را هر طور می خواهید تغییر دهید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Voice AI

بهترین سایت هوش مصنوعی تغییر صداVOICE.ALتغییر دهنده‌های صوتی هوش مصنوعی تکامل تغییر دهنده‌های صوتی آنلاین میباشد. به شما این امکان را می‌دهند که صدای خود را با هر زبان و لهجه‌ای که دوست دارید به صدای مورد علاقه‌تان تبدیل نمایید. این ابزار برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی بسیار کارآمد است. همین‌طور حس خوب به افرادی می‌دهد که صدای خود را شبیه بازیگر یا خواننده محبوب خود تغییر می‌دهند. این فناوری یک راه تعامل انسان با دنیای کامپیوتر خواهد بود، که درآن می‌توان از تلفن های همراه هوشمند و اسپیکر‌ها استفاده کنید.

هوش مصنوعی انیمیشن NEURAL FRAMES

یک ابزار ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی نوآورانه است که می‌تواند فرآیند ایجاد انیمیشن را تغییر دهد. این نرم‌افزار نوآورانه روند ساخت ویدیویی دیجیتال را ساده‌تر می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بر روی داستان‌گویی و ایجاد مفهوم تمرکز کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را سریع و به آسانی به انیمیشن‌های جذاب تبدیل کنید!

مجموعه وتوس ارائه دهنده و فروش اقساطی گوشی کنسول بازی و لپ تاپ بصورت نقد و اقساط


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *