مقایسه گوشی موبایل

بدون دیدگاه

بهترین و معتبرترین سایت های خارجی مقایسه گوشی

فرض کنید که شما می‌خواهید یک گوشی خریداری کنید و حالا بین چند محصول مردد شده‌اید و نمی‌دانید که کدامیک برای شما مناسب‌تر میباشد. در این حالت می‌توانید مقایسه‌ها و بررسی‌های موجود را مطالعه کنید، اما آیا مرجع مناسبی برای این کار می‌شناسید؟

ما در این مقاله به شما بهترین ومعتبرترین سایتهای مقایسه گوشی موبایل را معرفی میکنیم در ادامه با ما باشید.


سایت GSMArena

بهترین سایت‌ها جهان در زمینه بررسی دقیق گوشی‌های هوشمند، مقایسه مشخصات آن‌ها و همچنین مشاهده تصاویر و تصویر سه بعدی گوشی همین GSMArena است. این سایت به شما کمک می‌کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد یک گوشی را به دست بیاورید و از طریق انتخاب معقول‌تری انجام دهید.

زمانی که به صفحه اول این سایت وارد می‌شوید در بخش بالایی آخرین بررسی‌های تخصصی نمایش داده می‌شوند و در بالا سمت چپ نیز شما می‌توانید با انتخاب یک برند تمام گوشی‌های آن را مشاهده کنید.

سایت Dxomark

با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی و اهمیت هرچه بیشتر عکس‌ها، بخش دوربین گوشی‌ها اهمیت به مراتب بیشتری پیدا کرد و سازندگان نیز با علم به همین موضوع به سمت کیفیت بیشتر دوربین‌ گوشی‌ها رفتند.

پیشرفت اولیه بیشتر در کیفیت دوربین اصلی بود و تا چند سال قبل هم خبری از لنزهای فوق عریض، تله فوتو، ماکرو و … نبوده ورود این دوربین‌ها نشان از اهمیت بسیار بالای بخش دوربین گوشی‌های حال حاضر دارد.

یکی دیگر از سایتهای که میتونید گوشی های موبایلی را درآن با یکدیگر مقایسه کنید سایت Dxomark میباشد


سایت Kimovil

یکی دیگر از سایت‌های بسیار کاربردی دیگر kimovil میباشد. در این سایت شما می‌توانید مشخصات گوشی‌ها را مشاهده کرده و تا 4 گوشی را به صورت هم زمان بایکدیگر مقایسه کنید. یکی از ویژگی‌های جذاب این سایت این است که نمره بنچمارک آنتوتو همه گوشی‌ها را قرار داده و به شما کمک می‌کند تا اگر از تراشه‌ها اطلاعات دقیقی ندارید با مشاهده یک نمره و مقایسه کردن آن متوجه شوید که کدام گوشی قدرت سخت افزاری بهتری دارد.


سایت Nanoreview

به طور کلی همه ما برای مقایسه کردن دو چیز با اعداد و ارقام بسیار راحت‌تر میباشیم تا با مشخصات فنی مختلف.

اما اگر با عدد کسی به ما بگوید نمایشگر این گوشی نمره ۷۰ می‌گیرد و گوشی دیگر نمره 80 بدون این که نیاز باشد هیچ اطلاعات بیشتری بدانیم متوجه می‌شویم که نمایشگر گوشی دوم نسبت به اول برتری دارد.

برای مقایسه کردن دو گوشی باید به این بخش مراجعه کنید و نام گوشی اول و دوم را به ترتیب وارد نمایید.

خرید گوشی موبایل از مجموعه وتوس بصورت نقد و اقساط در خدمت شما دوستان میباشد.


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *